Co je to manželská láska...

06.08.2018 23:25

Je večer, vedro neskutečné, děti se v na střídačku probouzejí a když už náhodou usnou, tak velmi neklidně. Kolem jedné hodiny se konečně dostaneme do postele, zhasneme a s úlevou vydechneme ... konečně spát...

“Bzzzzzzzzzzz“ ozve se pichlavě vysoký hlásek. Nejprve se to snažím ignorovat, „to zaspím, přece mám tak dobré usínání“ „Bzzzzzzzzzz“ zní vytrvale naším ložnicoobývákem. Ještě chvilku si snažím namlouvat, že usnu a bude to dobré, ale brzy nevydržím a rozsvítím.

Jdeme lovit! Já stojím na posteli, můj manžel na zemi, připraveni k boji. Všechny naše smysly se upínají k jedinému - zmerčit tu bestii. „Přece si sedne, ne?“ Ne, stále jenom vysoké „bzzzzzzzzzz“. Je tak těžké to malé stvoření lokalizovat. Pomalu začínám propadat zoufalství, když v tom se to stane. Můj muž napne všechny svaly v těle a jedním rázným máchnutím srazí tu potvoru k zemi... ! Snad nikdy jsem ho nemilovala více! :-)

Diskusní téma: Co je to manželská láska...

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek